Özellikler
- NPC ve Draugr uzuvlarına göre kritik hasar:
Modumuz NPC ve draugrlere kritik hasar verebilmektedir. Hasarın verildiği uzuva göre vuruş gücü artar. Bu güc şansı configuration menüsünden ayarlanabilir. Kritik hasarlar şu şekildedir.
"Critical hit: Head!" / "Critical shot: Chest!"
Oyuncuda aynı düşman gibi kritik hasar alabilir: "Critical hit: Head! (Player)" / "Critical shot: Chest! (Player)".
- Yeni efektler:
Modumuz kritik hasar verdiğiniz uzva göre; sersemletme, silahsızlandırma veya bulanık görme gibi efektler vermeyi sağlar. Ki bu gayet gerçekçilik katıyor.
- Kafa/bacak vuruşlarında magicka ve staminaya ekstra hasar verir:
Modumuz nişan almaya daha fazla ehemmiyet veriyor. Eğer Adds even more importance to aiming. Mesela eğer bir büyücüyü etkili bir şekilde nakavt etmek istiyorsanız alnının ortasına ateş etmelisiniz. Bu sayede daha fazla magicka kaybedecektir.
- Okçuluk, yakın dövüş ve büyü desteği:
Modumuz okçularda, kılıç gibi yakın dövüş silahlarında ve büyülerde geçerlidir.
- Scripted AI for Locational Damage:
Modumuz bunların yanında yeni bir yapay zeka sistemi geliştirmiştir. Rakip, hasar verdiğiniz uzvuna göre hareket eder. Daha sert ve daha enterasan savaşlar dönüyor.
NPCler sizin vuruşlarınıza karşılık vererek uygun uzvunuza saldıracak. Mesela eğer rakibe sürekli kılıçla saldırırsanız rakip de kılıcınızı düşürebilmek için kolunuza saldıracak. Bu özellik zorluk seviyenize göre farklılık gösterecek. Master ve Legendary zorlukta düşman 2 kat daha iyi olacak.
- 14 farklı uzuv:
Kelle (+ yüz), boyun (+ ense), sol omuz, sağ omuz, gövde (+ kalp), sol kol, sağ kol, sırt, kasık, bacaklar ve ayak.
(DİPÇİK: Her uzuv configuration menüsünden kapatılabilir veya açılabilir.)
- Yüzdelik hasar:
Yüzdelik hasarlar silah yeteneğinize bağlı olarak ekstra hasar verir.
Olası Efektler
Kelle:
Bulanık görme.
Anında ölüm. (Sadece ok ile)
Yüz: Eğer rakibin silahı yeteri kadar ağır ise sendeletir.
Eğer sert vurulmuşsa miğferin kırılması.
Magicka hasarı. (Yakın Dövüş)
Can hasarı. (Okçuluk)
Boğaz:
Boğaz kanaması.
Can hasarı.
Anında ölüm. (Sadece yakın dövüş silahları)
Kalp:
20%/40% | health/stamina hasarı.
Sağ Omuz:
Tek ve çift elli silah kullanımına 10 saniyeliğine 50 hasar verir. (?)
Can hasarı.
Sol Omuz:
Okçuluğa 10 saniyeliğine 50 hasar verir. (?)
Can hasarı.
Sol kol:
Eğer rakip saldırmaktaysa silah düşer.
Can hasarı.
Sağ kol:
Düşman 10 saniyeliğine blok yapamaz.
Kalkan düşer.
Can hasarı.
Gövde:
Eğer rakip sersemlemişse rakibi düşürür.
Can hasarı.
Sırt:
Ağır bir silahla veya güçlü bir vuruşta rakibi düşürür.
Can hasarı.
Kasık:
Rakibi felç eder.
Stamina hasarı.
Bacaklar:
Eğer rakip depar atıyorsa düşer.
Tek ve çift elli silahlara 10 saniyeliğine 30 hasar verir. (?)
Stamina hasarı.
Ayaklar
Rakip düşer yada, eğer depar atıyorsa, geri teper.
Stamina hasarı.
- NPC ve Draugr uzuvlarına göre kritik hasar:
Modumuz NPC ve draugrlere kritik hasar verebilmektedir. Hasarın verildiği uzuva göre vuruş gücü artar. Bu güc şansı configuration menüsünden ayarlanabilir. Kritik hasarlar şu şekildedir.
"Critical hit: Head!" / "Critical shot: Chest!"
Oyuncuda aynı düşman gibi kritik hasar alabilir: "Critical hit: Head! (Player)" / "Critical shot: Chest! (Player)".
- Yeni efektler:
Modumuz kritik hasar verdiğiniz uzva göre; sersemletme, silahsızlandırma veya bulanık görme gibi efektler vermeyi sağlar. Ki bu gayet gerçekçilik katıyor.
- Kafa/bacak vuruşlarında magicka ve staminaya ekstra hasar verir:
Modumuz nişan almaya daha fazla ehemmiyet veriyor. Eğer Adds even more importance to aiming. Mesela eğer bir büyücüyü etkili bir şekilde nakavt etmek istiyorsanız alnının ortasına ateş etmelisiniz. Bu sayede daha fazla magicka kaybedecektir.
- Okçuluk, yakın dövüş ve büyü desteği:
Modumuz okçularda, kılıç gibi yakın dövüş silahlarında ve büyülerde geçerlidir.
- Scripted AI for Locational Damage:
Modumuz bunların yanında yeni bir yapay zeka sistemi geliştirmiştir. Rakip, hasar verdiğiniz uzvuna göre hareket eder. Daha sert ve daha enterasan savaşlar dönüyor.

- 14 farklı uzuv:
Kelle (+ yüz), boyun (+ ense), sol omuz, sağ omuz, gövde (+ kalp), sol kol, sağ kol, sırt, kasık, bacaklar ve ayak.
(DİPÇİK: Her uzuv configuration menüsünden kapatılabilir veya açılabilir.)
- Yüzdelik hasar:
Yüzdelik hasarlar silah yeteneğinize bağlı olarak ekstra hasar verir.
Olası Efektler
Kelle:
Bulanık görme.
Anında ölüm. (Sadece ok ile)
Yüz: Eğer rakibin silahı yeteri kadar ağır ise sendeletir.
Eğer sert vurulmuşsa miğferin kırılması.
Magicka hasarı. (Yakın Dövüş)
Can hasarı. (Okçuluk)
Boğaz:
Boğaz kanaması.
Can hasarı.
Anında ölüm. (Sadece yakın dövüş silahları)
Kalp:
20%/40% | health/stamina hasarı.
Sağ Omuz:
Tek ve çift elli silah kullanımına 10 saniyeliğine 50 hasar verir. (?)
Can hasarı.
Sol Omuz:
Okçuluğa 10 saniyeliğine 50 hasar verir. (?)
Can hasarı.
Sol kol:
Eğer rakip saldırmaktaysa silah düşer.
Can hasarı.
Sağ kol:
Düşman 10 saniyeliğine blok yapamaz.
Kalkan düşer.
Can hasarı.
Gövde:
Eğer rakip sersemlemişse rakibi düşürür.
Can hasarı.
Sırt:
Ağır bir silahla veya güçlü bir vuruşta rakibi düşürür.
Can hasarı.
Kasık:
Rakibi felç eder.
Stamina hasarı.
Bacaklar:
Eğer rakip depar atıyorsa düşer.
Tek ve çift elli silahlara 10 saniyeliğine 30 hasar verir. (?)
Stamina hasarı.
Ayaklar
Rakip düşer yada, eğer depar atıyorsa, geri teper.
Stamina hasarı.
0 yorum:
Yorum Gönder